FANDOM

Laura Sakuraba

Chara rola s2

Chara Rola S2

Chara laura

Laura Star Coord Profile

Movie chara yume laura

Japońskie Imię 桜庭ローラ
Romanji Imię Sakuraba Rōra
Polskie Imię Laura Sakuraba
Statystyka
Wiek 12-13 (S1)
13 (S2)
Płeć Kobieta
Przynależność Akademia Czterech Gwiazd
Administrator
Zawód Idolka
Uczennica
Wiceprzewodnicząca Rady Studenckiej
Urodziny Listopad 4
Grupa Krwi A
Pierwsze Pojawienie się
Data Carddass Game Data Carddass Aikatsu Stars! Część 1
Anime Początek Snu
Głos Aktorki/Aktora
Seiyū Ayaka Asai
Śpiewający Głos Rie z AIKATSU☆STARS!

Laura Sakuraba (桜庭ローラ Sakuraba Rōra?) (oficjalnie Rola Sakuraba) Jest główną bohaterką serii Aikatsu Stars!. Jest studentką w Akademii Czterech Gwiazd, pełniąc obowiązki wiceprezydenta Rady Studenckiej oraz jako administrator Klasy Śpiewu Kwiatów. Laura to idolka typu cool, którego ulubioną marką jest Spice Chord.

Biografia

Osobowość

Laura nienawidzi przegrywać z innymi i wyróżnia się wśród nich. Jest również nieustraszonym człowiekiem, który przyjmuje rolę starszej siostry.Jest również typem człowieka który działa, zanim właściwie pomyśli o akcji. Jednak w końcu uczy się przegrywać i Laura staje się bardziej pokorną i spokojną osobą.

Wygląd

Laura to jasnoskóra dziewczyna o jasnobłękitnych oczach i różowych włosach w odcieniu Gumy Balonowej,zazwyczaj czesze się w kucyk z ciemnobrązową szorstką wstęgą. Jest studentem Akademii Czterech Gwiazd, nosi standardowy mundurek.

W sezonie 2, Laura nosi teraz w jej włosach ciemnobłękitną opaskę. Ciemnoniebieska kokarda spoczywa po prawej stronie opaski,z jasnoniebieskim kamieniem kryształkiem w środku.

Wątek

Pochodzi rodziny muzyków.Jej ojciec jest skrzypkiem, a matka pianistką(To ona nauczyła Laurę grać).

Relacje

Yume jest pierwszą przyjaciółką Laury w Akademii Czterech Gwiazd. Opisana jest jako bardzo cenna przyjaciółka, a także jej prawdziwa rywalka.

Laura poznała Koharu przez Yume.Szybko stały się przyjaciółkami.

Bliska przyjaciółka Laury. Obydwie mają podobną osobowość, a Laura uważa Mahiru za szczególnie upartą.

Laura poznała Ako po raz pierwszy podczas przesłuchania do"ROCK! Rock Girls". Ona uważa ją za interesującą i powoli stają się przyjaciółmi.

Kiedy Laura poczuła się zagubiona po przegranej z Yume, Lilie pomagała jej zrozumieć że w byciu idolką ważne jest by żyć na swój sposób, a nie tylko dążenie do wygrania.

Laura chce ochronić Yume przed namowami Elzy do dołączenia do Venus Ark. Ma też bardzo negatywną opinię wobec niej.

Etymologia

Sakuraba (桜 庭) - Sakura (桜) oznacza wiśniowy kwiat, a Ba (庭) oznacza ogród.

Laura (ロ ー ラ) - to kobieca forma łacińskiego słowa Laurus, czyli liść laurowy, roślina symbolizująca zwycięstwo i sławę w czasach grecko-rzymskich.

Ciekawostki

Galeria

Główny artykuł: Laura Sakuraba/Galeria

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki